5/03/2016

Second-hand obchody


Nakupujete v second-handoch? Ja osobne to tam milujem. Ok, nie milujem, ako milujem, ale naozaj zbožňujem prehrabávať sa medzi oblečením. Je tiež pravda, že je to často medzi kopou nie priam voňavého, čistého a nového oblečenia, ale niekedy to stojí naozaj za to. :-) Poznám veľa ľudí, ktorí tieto obchody radšej obchádzajú a možno, na základe jednej nepeknej veci odsúdia hneď všetky. Je mi jasné, že "vône" sekáčov nie sú úchvatné a tovar často neuložený, nerozdelený podľa sezón, farieb, alebo druhov, no som si viac než istá, že nakúpiť sa dá. Sú sekáče, ktoré ma častokrát svojimi skvostami milo prekvapia, iné zasa sklamú. Neraz je to o dlhom hľadaní, no niekedy mi daná vec padne do oka hneď. Často odchádzam s prázdnymi rukami, ale niekedy sa tam dajú nájsť ozajstné poklady. Je to o trpezlivosti, šťastí, chuti nakupovať, kreativite, ako danú vec skombinovať. 
Tému second-handov som dnes začala preto, lebo predĺžené sako, ktoré mám na fotkách je práve z neho a stálo neskutočné 1€. Som si viac než istá, že túto sezónu ho prevetrám jedna radosť. Na tomto blogu ste už mohli vidieť a prečítať si zopár slov o mojich sekáčových úlovkoch, napr. o svetríku TU, alebo kabáte TUTO, no doma mám toho omnoho viac. Veci, môjmu oku lahodiace, kvalitné, niekedy úplne nové a hlavne lacné. 

Ako ste na tom vy a sekáče? Môžete, alebo ich úplne zatracujete?

ˇ





Sako: Second hand / Rifle, Kabelka: F&F / Tričko: Kik / Lodičky: topankovo.sk / Klobúk: H&M / Hodinky, Náramky: New Yorker

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena