1/10/2016

Lenivec


Už sa teším na tu vetu: "Ste na to mali celé prázdniny!" 
Čím ďalej som väčší lenivec. Veď po Vianociach sa začnem učiť... po Novom roku... A ja som si zvykla na to sladké ničnerobenie, napchávanie sa kadečoho a bezstarostnosť, ktorá ma teraz dobehla. Zajtra je škola a ja sa necítim o nič múdrejšia, ako to bolo pred prázdninami. (Ale že vraj nie som sama, tak sa ukľudňujem :-D) 

Outfit je jednoduchý. Obliekla som si môj obľúbený sekáčový úlovok a k nemu len tmavé farby. Nejako som nešpekulovala čo s čím a vzniklo niečo také (lebo viete, ako to je, som trošku lenivec). Takto to býva v niektoré dni, keď potrebujem vybehnúť rýchlo do mesta.
Dnes len takto krátko, ozvem sa čoskoro. 






Kabát: Second-hand / Rifle, Čižmy, Prstene: H&M / Rolák: Čínsky obchod / Kabelka: F&F / Čiapka, Šál: New Yorker

Fotograf: Katarína B. photography


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena