3/14/2017

New Blog!!! --> biankovo.mablog.eu


Bye bye, starý blogííís. 
Oddnes už len BIANKOVO

Tento blog už potreboval update a najlepší spôsob, ako to zlepšiť bolo spraviť nový. 😀  Tento nie je vo veľmi dobrom stave, keďže veľa vecí tu nefungovalo, nepôsobilo to vôbec reprezentatívne, ako by malo a hlavne som s ním nebola spokojná ani ja.

Odteraz máme novú domenu, nový názov, dizajn a všetko okolo toho, z čoho sa veľmi tešííím. Myslím, že to teraz konečne vyzerá tak, ako som si zhruba predstavovala. Dokonca mám taký pocit, že aj fotky nestrácajú kvalitu tak, ako tuto. Všetky "tlačítka" fungujú ako majú a moje internetové dieťa je na svete. 

Tento blog zatiaľ vymazať neplánujem, lebo mám tu fity, ale časom sa uvidí.
Toto je posledný príspevok na tomto blogu, ďalej už len na http://biankovo.mablog.eu/
Daj si ho do záložky, aby ti nič z môjho nového internetového sveta neuniklo!

Určite mi napíšte na nový blog feedback, ako sa vám pozdáva, či by ste niečo nezmenili. Čo sa bude dať, sa budeme snažiť vylepšiť. 



Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena