2/02/2017

Dni


Ahojte, ako sa máte? Ja vám momentálne píšem z pohodlia domova, sediac na posteli spolu s nádchou, červeným nosom a obklopená vreckovkami. Takže nečakajte, že dnes to bude nejaký mega-ultra-super-truper dlhý/zaujímavý článok.

Môžu tie dni "bežať" tak rýchlo? Často mám pocit, že ani neviem, aký je deň. Zdalo sa mi, že v Bratislave plynie čas oveľa rýchlejšie, no doma to snáď už väčšie grády nabrať nemohlo. Teda aspoň ja mám ten pocit. Zatiaľ. Posledný týždeň som trávila väčšinou doma v kolobehu povinností, celkom dlhého ranného vyspavania a užívaní si domova. Toto všetko som zo seba dnes vypotila a poďme k outfitu.

Je to taká tá klasika. Čierno-fialový kabát som doplnila s tmavomodrou sukňou a kabelkou v obdobnej farbe. Topánky na podpätku a rolák ladia s kabátom a doplnila som to okuliarmi a klasickými rukavicami v čiernej farbe. ..ale veď vlastne načo vám to píšem, keď to aj tak vidíte na fotkách? 
Fotili sme opäť v Bratislave, v čarovných uličkách Starého mesta.
PA.











Kabát, Rukavice: Poľsko / Rolák: Stradivarius / Sukňa: Terranova / Topánky: Forever 21 / Kabelka: Mumax / Okuliare: Aliexpress / Prsteň: Zlatníctvo

Fotograf: Pati Photography


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena