1/20/2017

#BratisLove

 

Rada cestujem, no veľa toho precestovaného nemám, preto ma každé väčšie mesto dokáže chytiť za srdce. Ten ruch, drzí ľudia, to neznámo, ktoré na mňa za každou novou ulicou čaká, neznesiteľná premávka, (ok, aj tie obchoďáky sú "celkom" good 😀 ) a to typické, čo v sebe každé mesto skrýva. Či už je to Eiffelovka, Big Ben, Orloj, alebo hrad, možno aj úplne obyčajná kaviareň, je to (minimálne pre mňa) fascinujúce a ja sa snažím na každom jednom novom meste nájsť  niečo, čo vo mne vyvolá euforický pocit a veľa krásnych spomienok.
Každý, kto ma pozná vie, že Bratislava je moje mesto. Ani neviem kedy som sa do nej tak zamilovala a kedy mi vlastne v hlave, alebo srdci skrsla myšlienka začať študovať práve tu a žiť si "svoj sen". Úprimne, čo je, alebo aký je to vlastne ten náš sen? Všimli ste si, že ak po niečom túžite a dostanete, zrazu to už, ako keby, prestalo mať význam? A znova a znova sa v nás prebúdzajú nové, možno nezmyselné túžby?

Jednou, aj tou mojou bolo práve žiť vo veľkom meste. Ako ste sa mohli dočítať v pár mojich príspevkoch, nebola som stále hrdou občiankou rodného mesta. Totižto, chýba mi tam anonymita. Tí, ktorí ste z podobne malých miest, či dedín to určite poznáte. Som typ človeka, ktorý rád robí to, čo chce a nechcem byť kvôli každému môjmu rozhodnutiu posudzovaná a ovplyvňovaná okolím. Rada robím veci spontánne a z vlastného rozhodnutia, nie z rozhodnutia iných. OK, tým, že mám blog som možno trošku viac na očiach a idem pravdu povediac s "kožou na trh" a v tomto "svete" ide presne o to, aby vás ľudia riešili, ale teraz skôr myslím na také tie veci obyčajných dní. Možno ide aj o obliekanie, o spôsob života, ktorý vedieme a možno je to môj subjektívny názor na vec. No pravdu povediac, v Bratislave som to našla.

Naše hlavné mesto sa pre mňa stalo školou života. Zistila som, že aj ja mám svoje limity, ani ja nie som neomylná a aj ja dokážem tak veľmi, veľmi smútiť za domovom, aj keď som sa spočiatku hrala na veľkú dospeláčku. Našla som, dá sa povedať, samú seba. Utriedila som si priority (aj keď som predtým myslela, že ich utriedené už dávno mám), naučila som sa viac tešiť z maličkostí a našla som sa vo veciach, o ktorých by som to nikdy nepovedala. A možno práve naopak, zanevrela na veci, či návyky, ktoré patrili k mojej osobnosti.

Dnes k outfitu veľmi nič, len sa stal mojím obľúbeným, čo sa týka jesene a teplejšej zimy. Fotky sú ešte spred cca mesiaca, a aj keď u nás doma je dávno veľká zima a snežík sa nám chumelí, v Bratislave to takto spolu s hrubšími silonkami zvládam aj dnes. Tento rolák je to najteplejšie, čo doma mám a je perfektný. Fotky sú z dielne fotografky a veľmi milého a príjemného človeka Natálie Jakubcovej a fotkami z jej tvorby sa vám pochválim aj čoskoro. 

Pekné dni do vašich životov :-)







Rolák: H&M / Koženková bunda, Rukavice: Poľsko / Sukňa, Klobúk, Ruksak: New Yorker / Topánky: Forever 21

Fotograf: Natália Jakubcová


Faith. Love. Fashion.
Bianka

2 komentárov:

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena