12/05/2016

Otrok minulosti


Keď som sa raz svojej kamarátke sťažovala, aký to ja mám ťažký život a nariekala, že prečo to už nemôže byť také ľahké, ako kedysi, odpovedala mi jednou veľmi múdrou vetou: „Bianka, nemôžeš byť otrokom minulosti“. Zdá sa to možno smiešne, no keď začnete rozmýšľať, zistíte, že to má čosi do seba.

Dennodenne sme svedkami toho, ako malé dievčatká túžia byť veľkými ženami. Ja som nebola výnimkou a niekedy v tých prvých ročníkoch na základnej škole som vzhliadala k ženám a dievkam, ktoré nosili topánky s vysokými podpätkami, obliekali sa ako dámy, maľovali sa a vtedy som si prisahala, že raz bude presne to môj každodenný lifestyle, moje správanie bude hodné dámy a že lodičky budú bežnou súčasťou môjho outfitu, aj k županu, viď túto fotku. A dnes po toľkých rokoch vidím, že to takto nie je.

Prečo potom zrazu, v istom momente nášho života príde prielom? My zrazu začneme zmýšľať úplne inak, začne nám chýbať to minulé a prestaneme už len hľadieť kamsi do budúcna. Má to takto byť? Ako som spomínala na začiatku, nemôžeme byť len otrokmi minulosti a spomínať na to, čo bolo, aké to bolo úžasné a utápať sa v žiali. Viete, píšem teraz aj trošku pre samú seba, lebo niekedy sa takto cítim, ako otrok čohosi čo bolo a ja mám na to len tie najlepšie spomienky. Pravdu povediac, na strednú školu nemám ani jednu negatívnu spomienku. Aj keď viem, že ich bolo veľa, v pamäti mi utkvelo len to pekné. Ale sama viem, takýmto zmýšľaním sa nemôžem posúvať vpred, ale budem len blúdiť a hľadať čosi, čo sa už nezopakuje. 
Musíme prestať žiť minulosťou a vychutnávať si prítomnosť. Lebo nič netrvá večne a všetko musí mať raz svoj koniec, či sú to tie lepšie, alebo horšie časy. Viem, že sa mocem len okolo jednej myšlienky, ale myslím, že táto téma je tak nesmierne dôležitá pre mnohých z nás/vás, že si zaslúži aj viac riadkov a mala som potrebu to sem dať a možno sa len vypísať.

Úspešný štart týždňa. :-)









Koženka, Gumáky, Silonky: Poľsko / Rolák: H&M / Sukňa: Terranova / Šál: New Yorker / Čiapka: Takko Fashion / Kabelka: Mumax / Podkolienky: Vintage



Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena