12/20/2016

Čiernota


Pozdravujem vás z Prešporku. Srandujem, som už doma. 😀 Po víkende strávenom v milej spoločnosti v našom hlavnom meste a po mojej historicky prvej návšteve Viedne som konečne v pohodlí domova a užívam si predvianočnú náladu. Fotky sú (takmer) z centra nášho hlavného mesta, kedy slnko krásne svietilo, no nie je všetko také slnečné, ako sa zdá a ja som v ten deň skoro umrzla. Farba outiftu pripomína skôr príchod Veľkej noci, ako Vianoce, ale zhruba pred týždňom, keď sme boli fotiť, mi to takto vyhovovalo.

Ja neviem, či to máte tento rok tak aj vy, ale asi prežívam Vianoce oveľa intenzívnejšie, ako tomu bolo pominulé roky. Je to určite aj tým, že väčšinu času som trávila v Bratislave a domov som si skočila raz za čas, alebo aj tým, že v Bratislave cítiť vianočnú atmosféru viac, ako doma na východe. Vianočné trhy, pesničky vianočného charakteru v obchodných centrách a kolosálna výzdoba k tomu určite prispeli. Viete, milujem atmosféru Vianoc. Vôňa zimy a sneh k tomu neodmysliteľne patrí a bez toho to nie je to pravé orechové, a preto pri odchode z Bratislavy som sa nevedela dočkať snehu, ktorý mi tak chýbal. Aj keď patríme medzi tie miniatúrnejšie štáty, počasie je veľmi odlišné na oboch stranách republiky. Mamka mi často písala, ako doma mrzne, koľko snehu spadlo a mne ostávali len oči pre plač. Čo ma aj celkom zaráža, je fakt, že v Bratislave sa počasie mení omnoho rýchlejšie ako na východe. (Teda, aspoň ja mám ten pocit.) Keď som ráno vstala a cez žalúzie sa mi predieralo slnko, bola to predzvesť krásneho dňa, keby.. Keby sa o 2 hodiny z ničoho nič nenahrnuli mraky a nezačalo by pršať. Nuž, takto to bolo v nejeden deň.

S prianím pekného dňa sa lúči Bianka 

















Koženková bunda, Topánky: Forever 21 / Sukňa, Klobúk, Kabelka: H&M / Rolák: Stradivarius / Rukavice, Silonky: Poľsko

Fotograf: Ermanno Foti


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena