11/21/2016

Jesenne...


Niekde medzi Svidníkom a Bratislavou, vedená slovenskými železnicami a túžbou zažiť niečo nové som si uvedomila aké silné a zároveň ťažké je žiť na vlastnú päsť a starať sa sám o seba. Byť bez rodičov, neotvárať chladničku plnú pokladov a necítiť vôňu domova. Neustále sa presúvať, baliť, sťahovať, premýšľať nad tým čo bude, ak..  Viete, stále som patrila k tým ľuďom, ktorí na svoj domov a mesto viac nadávali, ako si ho užívali a budovali niečo nové. Nikdy som nerozumela ľuďom, ktorí mi vraveli, že sa im vo Svidníku páči, že tam chcú žiť, ba dokonca stráviť celý svoj život. Hlúpo som len pozerala a čudovala sa. „Zdochol tu pes“, či „líšky tu dávajú dobrú noc“ som počúvala z každej strany a úprimne, patrila som medzi ľudí ktorí to vypúšťali z úst.

A zas a znova sa potvrdilo staré, známe pravidlo, že asi treba niekam vypadnúť, zažiť niečo nové, okúsiť to nepoznané, aby sme zistili, kde nám je naozaj najlepšie, kde stále ostane naše srdce a že ak sme nezažili, nemáme ani súdiť, lebo nikdy sa dokonale nebudeme vedieť vcítiť do iného človeka, ani do situácie, ktorú prežíva. 
Verím tomu, že nie každý ma podobné pocity, ako ja a že mnohí sa našli, sú spokojní vo svete a splnilo sa im to vysnívané. Nechcem tým ani povedať, že v Bratislave nie som spokojná, práve naopak, plnia sa mi tam zatiaľ všetky moje predstavy o vytúženom živote vo veľkom meste, no na moje počudovanie tam domov necítim. Prichádzam len do akejsi poloprázdnej izby, ktorá by sa mala stať mojim domovom, aj keď si myslím, že internát nikomu domov nepripomína 😀 , ale čo už. Užívam si tak víkendy, kedy môžem byť doma v tom "zapadákove" a vychutnávam si každučký moment, lebo viem, že ani to zlé, ale ani to dobré netrvá večne.

Užívajte si aj vy svoj život plnými dúškami. :-* Mám vás rada!








Môj každodenný problém. 😀

Kabát, Kabelka: Poľsko / Rolák: H&M / Kraťasy: H&M / Topánky: Forever 21 / Farebný prsteň: Six / Zlatý prsteň: Zlatníctvo / Náušnice: Darček 

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena