11/02/2016

Bloopers I.


Dnes som sa rozhodla spraviť trošku iný typ postu, na aký sme/ste zvyknutí. V počítači pod záložkou "blog" mám všetky fotky, publikované, aj nepublikované. Tie ktoré sa mi pozdávajú viac sú v príspevkoch, potom sú tu tie, ktoré sa mi nepozdávajú vôbec, a osobitnú kapitolu tvoria fotky, ktoré ma dokážu rozosmiať a sú tak trochu iné, či už gestom, mimikou... Keď som si v jeden krásny, nudný večer prezerala svoj notebook, našla som celkom zaujímavé fotky, ktoré ma z časti pobavili a z časti aj prekvapili. Je zaujímavé, ako sa jeden človek dokáže tváriť pri chôdzi, rozprávaní a o to viac, keď je to zachytené v podobe fotiek. Preto som sa rozhodla, že začnem s novou sériou a ukážem vám "topky" z fotení, aby to tu nebolo stále len o #fashion. Určite tu táto séria nebude často, lebo chce to čas, kým sa nazbiera zopár skvostov, no snáď sa vám to bude páčiť.
 Niektoré fotky sú z fotenia starších outfitov, čo je v niektorých prípadoch aj viac, ako rok dozadu. Tak si môžeme hneď porovnať, či som sa zmenila, alebo je zo mňa stále rovnaký debilko, ako predtým. 😀 Čo poviete? 

Fotky som sa snažila dávať postupne od starších outfitov až k tým najnovším, tak poďme na to!






















Fotograf: Katka Ždiňaková, Dominika Škrabová


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena