9/24/2016

.svidnícky


Ahojte :-)

Dnes vám prvýkrát píšem z hlavného mesta SR, Bratislavy, ktorá sa pre mňa stáva domovom. Ak by som mala opísať svoje myšlienky, nevedela by som sa vyjadriť, keďže momentálne "my head is a jungle". Ráno vstávam s pocitom, ako mi doma bolo perfektne, že prečo som nešla do Košíc, Prešova... a počas dňa obdivujem Bratislavu, ľudí a som šťastná, že tu som. Snažím sa zvládať školu, prácu a blog, aj keď je to občas naozaj ťažké. Chodím domov neskoro večer a ani si neviem predstaviť, ako to bude v období, kedy si budem musieť sadnúť na zadok a prinútiť sa, po štvormesačnej pauze, učiť. Špekulujem nad všetkým a naozaj neviem, aké rozhodnutie by bolo v mojej situácií najlepšie. No snažím sa riadiť srdcom, aktuálnymi pocitmi (ktoré sa stále menia), novými príležitosťami, skúsenosťami a čas vraj ukáže, tak snáď ma navedie na správnu cestu, po ktorej v kútiku duše túžim.

Dnes ešte trošku "svidnícky" a letne. V tomto počasí by som sa asi s takýmto outfitom ísť vonku nerozhodla (i keď dnes bolo veľmi teplo, v porovnaní s týždňom), no bol fotený posledný týždeň, ktorý som trávila vo Svidníku a vtedy to vyzeralo tak, že leto bude trvať až do Vianoc. Keď som odchádzala z domu, balila som si veci skôr letného charakteru a na bundy a teplé šály priestor neostal. Veď kto by to bol čakal, že sa z dňa na deň počasie zmení o "365 stupňov" ..srandujem.  😀 Popravde, čakala som zmenu počasia, no že bude takáto rapídna a rýchla som nevedela. Z tričiek rovno do búnd a kabátov. 







Tričko: H&M / Nohavice: Vintage / Kabelka: F&F / Topánky: topankovo.skHodinky: Charles Delon / Náušnice: Avon

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena