9/15/2016

Čriepky.


Začiatok septembra je zvyčajne aj začiatkom školy, konca prázdninových radovánok a leta. I keď mne sa prázdniny ešte neskončili, pocitovo to bolo už dávno kedysi na začiatku augusta. S určitými prestávkami som počas leta vybavovala novú školu, riešila veci, ktoré som potrebovala, stresovala a tak nejako jún-júl-august zbehli neskutočne rýchlo. Tieto prázdniny boli jedny z najhektickejších v mojom živote. Veľa som sa cestovala (čo nebolo až také zlé, ak si odmyslím to premiestňovanie, balenie.. veď to poznáte), na druhej strane aj veľa zažila, videla, spoznala, no úprimne, celkom to aj stačilo a byť v pohodlí domova je viac než fajn.

Už sa mi to kráti a ja sa navonok snažím pôsobiť ako dospelá žena, ktorá je nad vecou a ktorú len tak vysoká škola, či "veľké" mesto nepoloží, no duševne som na tom úplne inak. Ale po prázdninách mám pocit, že všetky tie informácie, čo som pred maturitou nadobudla mi vyfučali z hlavy a trošku sa toho naučiť nie je nikdy na škodu, obzvlášť teraz, keď to má byť príprava na moje (asi) budúce povolanie.

Čo sa týka momentálneho stavu, som pohltená balením, vybavovaním, skladaním, triedením a špekulovaním, čo potrebujem a čo nie, keďže zajtra cestujem do Bratislavy. Do zbierky mám ešte niekoľko "svidníckych" outfitov, tak vás budem nimi asi ešte aj v Bratislave zásobovať. Myslím, že bude o čom písať, len aby bol aj čas. 






Sukňa, Tričko: H&M / Lodičky: Poľsko/ Kabelka: F&F / Šatka: Neznáma / Hodinky: New Yorker / Okuliare: Gate

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena