5/30/2016

Posledný zvonček...


Som dnes strašne aktuálna a hádzať vám sem outfit pod názvom "posledný zvonček" je už trochu mimo, no mimo som v poslednej dobe aj ja! Veľa z vás už máte svoje, pri maturitnom zelenom stole odkrútené, no mňa to ešte len zajtra a v stredu čaká! Najťažšie dni môjho života sa nezadržateľne blížia a ja už to chcem mať konečne za sebou. Akademický týždeň doma ma ubíjal. Neustále myšlienky na to, čo bude, aké to všetko bude, na čo sa mám/nemám pripraviť, akí budú učitelia... A to už ani nehovorím o tom množstve kníh a zošitov, ktoré som si musela zopakovať. Odraz môjho 4-ročného stredoškolského úsilia sa teraz ukáže a ja len dúfam, že nevyjde nazmar. 
Pochopiteľne, prídu v živote oveľa ťažšie skúšky, ako sú rodina.., ktoré sú neporovnateľné a oproti nim je len maturitka slabý odvar, no zatiaľ ma čaká len to a dúfam, že v stredu dorazím do úspešného cieľa a hor sa na "dzivé" prázdniny. :-) 

Ináč sa nedalo a tak až dnes môžete vidieť, síce už trošku pozmenený, ale predsa, outfit, ktorí som mala na poslednom zvončeku. Keďže vtedy bolo ešte chladnejšie, nemohla som si obuť sandále, ale zvolila som lodičky. Ináč je to úplne autentické. 

Ja sa idem "vyvetrať" a psychicky sa pripraviť na zajtrajšok. Myslite na mňa a budem vám vďačná za každú modlitbičku, nech vám to Ocko oplatí 100-násobne. Držím prstíky všetkým budúcim maturantom a congratS vám, ktorí to už máte za sebou. :-*
Určite mi však napíšte do komentára, ako prebiehala tá vaša maturita. :-)








Sako: Mumax / Košeľa: AliExpress / Sukňa, Hodinky: New Yorker / Kabelka: Terranova / Sandále: H&M

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena