4/09/2016

Blue + yellow


Kombináciu modrej a žltej som stále milovala. Doplnená o ľahký magenta, alebo ružový doplnok bola/je/bude stále moja fav. Táto spleť farieb pôsobí naozaj veľmi čarovne a rozhodne výrazne. Pred zhruba týždňom mi prišiel nádherný matný rúž od značky Sleek a ja si ho neviem vynachváliť. Keďže outfit sme fotili o niečo skôr, doma som ho žiaľ nemala a preto som zvolila len takýto slabučký odtieň ružovej. Čo ma dosť mrzí, lebo úplne si viem predstaviť, ako nádherne by sa matný rúž vynímal v tejto kombinácií. Prefotiť sa mi outfit nechcelo a ak by som vám teraz nenapísala, tak by ste si ani nevšimli, že by to mohlo byť aj nejako inak. Nohavice z minuloročnej jarnej kolekcie F&F boli láskou na prvá pohľad, keďže v šatníku som žiadne takto výrazné nohavice nemala. Výraznosť farieb som trošku potlačila čiernym topom, kabelkou a sivým náhrdelníkom. 
Ak tu je nejaká dobrá duša, ktorá vie o nejakých lodičkách, niečo také, ako mám na fotkách, ale v magentovej farbe, za dobrú cenu, let me know. :-)


Čusaaaa!






Nohavice, Kabelka: F&F / Sako: Vintage / Lodičky: topankovo.sk / Tričko: Gate / Náhrdelník: najlacnejsiabizuteria.sk / Okuliare: Bulharsko / Opasok: Kenvelo 

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena