3/21/2016

Coat.


Pred týždňom som sa takto drvila za stolom pri knihách, listovala si zošity, pozerala staré testy a snažila sa vtlačiť si do hlavy aj to posledné, čo som si pred maturitkami nestihla zopakovať. Poviem vám, každý deň ďakujem Bohu, že je to už za mnou. Ani si neviete predstaviť, aké bremeno zo mňa opadlo, keď som dopísala poslednú vetu eseje z anglického jazyka. Je síce pravda, že druhá polovica ma ešte len čaká, no myslím, že to najhoršie mám za sebou (čo sa maturity týka) a to, že sa mi blíži aj ústna časť si do konca marca nehodlám pripustiť! :-D Ešte pred maturitou som si v sobotu stihla odbehnúť do Bratislavky a bolo to supeeeer, až na zopár detailov! Kto má pozná, vie, že som asi najväčší "Bratislava lover" na svete :-D z čoho dôvodu sa tam chystám aj na výšku (nie, nie na ekonomickú, ako ste mi mnohí mysleli z pridanej fotky na mojom instagrame).

Teraz, keď mám čas konečne aj pre seba sa mi to s tými "outfíkmi" celkom kopí. Do zbierky outfitových postov sa pridáva ďalší čierno-biely. V albume mám pre vás nachystaný ďalší a zajtra ideme niečo pocvakať opäť. Sama som z toho prekvapená, keďže u mňa nebýva zvykom, aby som mala pripravených hneď viac outfitov. Skôr to tu dosť stagnuje. Kiežby sa aj tie články písali samé, lebo často moje myšlienky prúdia o čosi rýchlejšie, ako píšem a potom musím vymýšľať, prepisovať... veď to poznáte.

Majte sa zatiaľ, ozvem sa čoskoro. :-)






Kabát: New Yorker / Sukňa: Gate / Rolák: Čínsky obchod / Topánky: Converse / Silonky: Poľsko / Okuliare: Vintage / Prsteň: Orsay

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena