2/07/2016

Oversized


SeruS!

Tento víkend je jeden z tých, kedy sa mi absolútne nič nechce. Na stole mám položenú kopu kníh a zošitov, ktoré som si odložila ešte vo štvrtok s víziou, že cez víkend to všetko stihnem prelistovať, naučiť sa a odložiť. Od piatka som sa kníh ani nedotkla a hádam to už ani nestihnem (teda stihla by som, ale mne sa nechceeee). Veď zajtra, zajtra... 

Ak sledujete môj instagram, mohli ste si všimnúť fotku, ktorú som publikovala. Ide o tento outfit. Starý asi mesiac, kedy som si myslela, že ho pôjdeme ešte prefotiť, no nakoniec sa mi zdá, že je to celkom fajn. "Oversized" kúsky si ma veľmi získali. Presne, ako tento kabát. V mojej skrini sa už objavia aj svetre, či tričká podobného strihu a cítim sa v tom naozaj perfektne. Viem, že to nie je každého "šialok kávy" :-D, vzhľadom na to, že je to totálne anti ženské. Aj ja som z veľkej časti elegantný človek a veľmi sa mi páči, ak ženy/dámy/dievčatá vyzdvihujú svoju ženskosť, no nie je nič príjemnejšie, ako obliecť si niečo voľné a pre ľudí, ktorí milujú pohodlnosť je to to pravé orechové.




Kabát, Šál: New Yorker / Sveter, Kabelka: Terranova / Kraťasky: Vintage / Topánky: Deichmann / Silonky, Rukavice: Poľsko

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena