1/30/2016

Alica v krajine zázrakov



Outfit som tu chcela na Vianoce. Ale keďže snehu nebolo, fotiť sa nechcelo.. tak to ostalo na teraz. Aj keď sa už zasa otepľuje, vybehli sme aspoň na 15 min. vonku "pocvakať". 

Mám pre vás nachystané nové prekvapenia, máte sa na čo tešiť, tak ma sledujte! :-D Jedno tu malo byť už včera, keďže sme mali 10 mesiacov od založenia blogu. WAU!! 🎉🎉🎉 But, prekvapko bude až zajtra/pozajtra, tak to so mnou ešte vydržte. Ja sa možno raz aj polepším a budem tu trošičku pravidelnejšie.

Ináč, včera nám prišlo aj DVD zo stužkovej, tak sa z neho všetci vytešujeme. Je to masaker! Zostrih z našej "stuhy" nájdeš aj na FB (kde určite sleduj moju fanpage, lebo jedno z prekvapení bude práve tam!) a chystám o tom aj príspevok, kde vám ukážem aj zopár kľúčových fotiek, ale to až neskôr.

Majte sa zatiaľ 







Kožušinová vesta: Taft / Koženka: Poľsko / Sukňa: cez bazar.sk / Sveter: Second-hand / Kabelka: F&F / Čižmy: Gate / Čelenka: Six / Náramok: OPS Object

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena