10/12/2015

Back to school


Tí, ktorí ma sledujete na facebook-u, alebo na instagrame ste si mohli všimnúť, že posledné 2 týždne som zažívala niečo úplne nové a veľmi prínosné. Tí, ktorí ste už maturovali a máte skúsenosti s prípravami na stužkovú, mi dáte určite za pravdu, že je to poriadna makačka. Nemala som ani chvíľku voľného času. Príprava stužkovej, fotenie na oznamko a zaklincovalo to natáčanie kradnutia triednej knihy v piatok s najlepšími chlapcami z Cube art pictures. (ich videá si môžete pozrieť TU.) Na výsledok sa veľmi teším/e, určite to bude kvalitná práca, čoho sú chlapci zárukou. O pár týždňov, keď bude samotné kradnutie sprístupnené aj na Youtube vám určite ponúknem aj fotky, ktoré sme stihli nafotiť a pridám aj článok, ako to všetko prebiehalo a aké sme mali pocity a dojmy. Zatiaľ zopár záberov nájdete u @katkazdinka, alebo na FB, či mojom instagrame.

Môj posledný rok na strednej mi začal už pred viac ako mesiacom, no návrat do detských školských čias si môžem pripomenúť aj týmto outfitom, ktorý mi to veľmi pripomína. Trošku školácky a bláznivý. Nahádzala som na seba nové prírastky, čo je kožušinová vesta, ktorú som v sivej farbe všade zháňala. Našla som ju v butiku neďaleko mojej školy a odniesla som si ju so zľavou 50%. :-D A silonky s mašličkou, ktoré krásne dotvoria outfit. Takéto tzv. podväzkové silonky môžu na niekoho pôsobiť veľmi vulgárne, no ak sa to neskombinuje s príliš krátkou sukňou/šortkami to robí, pre mňa, veľmi pekný dojem. Doplnila som to najkrajšou a najpraktickejšou ružovou kabelkou vôbec. Sama sa čudujem, prečo som ju neprevetrala na blogu už skôr, každopádne má dnes premiéru a je svetová! Suknička je veľmi zaujímavo strihaná, čo spôsobuje veľký problém kombinovať ju. Visela mi v šatníku asi rok a pravdu povediac hľadala som vec, ktorá by mi k nej zapasovala ako "zadok na..." (veď to poznáte :-D) a myslím, že s vestou, kontrastným svetrom a košeľou, ktorá vytvára školácky look, to vyzerá super.

Príjemný štart týždňa.







Kožušinová vesta: Taft / Sukňa, Košeľa, Hodinky: New Yorker / Sveter: Terranova / Kabelka: F&F / Topánky: Poľsko / Klobúk: H&M / Silonky: cez bazar.sk / Náušnice: 101 drogérie / Prsteň: Zlatníctvo

Fotograf: Katka Ždiňaková



Faith. Love. Fashion.

Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena