6/24/2015

Hat is all you need.


Keď som bola mladšia zbožňovala som obchod Gate. Neviem prečo, ale stále ma nejaký ich tovar dokázal upútať. Doma sa mi kopilo oblečenie rôznych farieb od tejto značky a ja som to mala rada. Určite mi väčšina z vás dá za pravdu, že ak vojdete do Gate, farby sa na vás valia z každej strany a práve to ma v tú dobu veľmi upútalo. Nevravím, že dnes už farby nemám rada, ale ako rastiem, čoraz viac a viac sa v mojom šatníku objavujú práve kúsky v čiernej farbe. Čierna je tiež aj farba hodiaca sa takmer ku všetkému, takže ak sa mi nechce veľmi špekulovať, čo na seba, hodím na seba čiernu (čo ma niekedy aj dosť mrzí, lebo keď vidím nejaké blogerky, v tých perfektných farebných fitoch, je mi často do plaču). Pod týmto vplyvom sa postupne menili aj moje názory na nejaké obchody a tak sa mojim „fejvrit šopom“ stalo H&M-ko. Samozrejme nie kvôli tomu, že tam majú iba čierne veci :-D ale srší to tam eleganciou. Stále, keď tam prídem vykukne na mňa niečo, čo ma ohúri. Majú perfektne spracovanú koncepciu obchodu a pôsobí to tam naozaj luxusne a čo je pre mňa dôležité, nepredávajú tam veci za „majland“. 

Tému obchodov som zvolila práve preto, lebo aj dnešný outfit sa nesie v duchu H&M. Outfit poskladaný z kusov od H&M ste mohli vidieť aj TU. Na fotkách opäť najlepší klobúk, ako inak z H&M, :-D oživí každý outfit a cítim sa v ňom veľmi dobre.

Ale nebojte sa, ja určite nejaký ten žiarivý a farebný outfit počas leta určite spravím. ;-)
Krásny večer!

Ak máte čas, budem veľmi rada, ak mi necháte dole nejaký komentár na môj blog, alebo outfit. Ďakujem :-* 








Tričko: Godzone shop / Rifle, Sandálky, Klobúk: H&M / Koženka: Poľsko / Kabelka: od Ježiška / Náušnice: Darček / Hodinky: New Yorker / Prsteň: Orsay

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

1 komentárov:

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena