6/08/2015

Black&White



Na rôznych sociálnych sieťach, kde obyčajní ľudia z ulice môžu posielať fotky svojich outfitov som našla rôzne typy ľudí. Tí ktorí pri pohľade na outfit zložený zo šiat a tenisiek (viď na dnešnom outfite :-D) chytajú amok, ľudia, ktorým sa takýto štýl veľmi páči a potom aj ľudia, ktorým je to absolútne jedno. Jednoducho, je to iba o tom, ako to daný človek vie "predať". Každý človek ma iný pohľad na módu a ináč ju vníma. V priebehu života, keď sa rozvíja naša osobnosť, mení sa aj náš pohľad na veľa vecí, jednou z nich je aj móda. Niekedy by som povedala, že outfit zložený z nasledovných kúskov by som nikdy neskombinovala, ale dnes je to úplne inak. Ak by som mala povedať, do akej kategórie by som sa zaradila ja, bola by to (súdiac podľa outfitu) druhá kategória. Veľmi sa mi páčia šaty v kombinácií s teniskami, dodá to outfitu taký ten zaujímavý esprit a šmrnc. No čo je už len zaujímavé, nápadité a inšpiratívne na šatách a lodičkách, však? Veď takto sa oblieka takmer celá populácia a nie je to nič nové. Samozrejme, aj lodičky sa mi so šatami páčia, ale už keď chceme zaujať, určite sú šaty a tenisky (podľa mňa) to pravé orechové. Ale ľuďom, ktorí majú pri pohľade na šaty+tenisky očný tlak radím, aby ďalšie fotky už nepozerali. :-D

Chápem, že outfit je na tieto teplé, teplejšie a najteplejšie dni trochu moc, ale berte to ako inšpiráciu na jeseň, poprípade na chladnejšie letné dni. Snáď ich bude čo najmenej! :-)

Blog sa posunul a môžete ma sledovať aj cez Bloglovin a Lookbook.

Majte pekné slnečné dni a úspešný štart týždňa.







Šaty, Koženková bunda: Poľsko / Tenisky: Converse / Klobúk: H&M / Kabelka: F&F / Hodinky, Prsteň: Z trhu / Okuliare: Vintage

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena