5/02/2015

Apríl 2015 #spomienkovo


Ahojte drahí moji čitatelia!

Po mojom prvom mesiaci blogovania tu máme prvé zhrnutie mesiaca, alebo (ja som si to nazvala) spomienkovo. Takto to bude každý mesiac, snáď všetko vyjde podľa mojich predstáv. Postupne budem každý mesiac pridávať fotky a textíky, čo som tento mesiac zažila, kde som bola a čo som robila. 
Tak poďme na to!

Apríl sa začal veľmi zaujímavo, lebo som po prvý krát niečo vyhrala a bol to náramok z Giveaway od blogerky Sweet lady lollipop. Táto výhra ma veľmi potešila, lebo som videla veľmi veľa blogeriek/neblogeriek, ktoré tieto náramky nosili a mne sa to ako začínajúcej blogerke do zbierky veľmi hodí. Niekedy v tých dňoch mi prišiel aj rúž z Avonu a odtieň (Red Dahlia), ktorý som tak dlho zháňala.


 Na začiatku mesiaca ste cez Veľkú noc mohli vidieť môj prvý outfit.

Keď sme sa prehupli do druhej polovice mesiaca vybrali sme sa so spolužiakmi do Košického divadla a na nákupy. Sľúbila som, že čosi o tom napíšem, tak sa pusťme do toho. Vybrali sme si balet Labutie jazero. Pravdu povediac do divadla a Košíc sme išli hlavne kvôli tomu, aby sme sa mohli vyobliekať a zanakupovať si. Čo sa týka mňa, do divadla som sa tešila, lebo umenie ako také mám veľmi rada. Balet je krásny, ale len do chvíle, keď sa na to nepozeráte dlhšie, ako 30 min. :-D Je to vážne neuveriteľné, ako tí "baleťáci" dokážu tancovať, ohýbať sa a precítiť každý jeden sval, ale pre bežného študenta (ako som ja) až veľmi umelecké, miestami nudné. Určite to môžem odporúčať žhavým milovníkom umenia, ale pre bežných ľudí.... Rada pre všetkých: ak si kupujete miestenky do divadla, nikdy si neobjednávajte sedenie v zadných radoch lóží. Neuvidíte absolútne nič. :-D
Pozrite si aj zopár záberov z Košíc a divadla.


Chcela som nafotiť aj outfit, ale keďže celý deň pršalo, nedalo sa. :-/ Tak aspoň takto.

Na malú návštevu do Svidníka prišla aj Karinka z Anglicka, s ktorou sme spolu s babami (ktoré môžete vidieť na fotkách) strávili celé posledné leto. 


Jedli sme/Pili sme ...mňam 

...pri Miss-ke


Fotili sme (sa)


#newin

Na blogu ste tento mesiac mohli vidieť tieto outfity. :-) Tento mesiac som si založila aj stránku na FB, kde nájdete už všetky outfity. Tak šup-šup na ňu!

A koniec mesiaca zakončujem chorobou, ležaním v posteli s Anglickým časopisom od Karinky. :-*

Úspešný máj plný lásky prajem!


Faith. Love. Fashion.
Bianka












0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena