4/24/2015

Odvážme sa


Žijem v malom meste, v ktorom ľudia až tak nevnímajú módu a nevedia ju precítiť do hĺbky (česť výnimkám). Už veľmi dlho som sa odvažovala kúpiť si klobúk, pretože to podľa mňa bol veľmi výrazný, možno extravagantný kúsok a na iných blogerkách sa mi veľmi páčil. Vyskúšala som ich veľa, veľa, ale aj keď som si myslela, že mi daný klobúk sedí, aj tak ma moje myšlienky presvedčili, aby som si klobúk nekúpila: "Bianka, to ako budeš chodiť po meste s týmto čudom?"...a podobné somarinky, ktoré sa možno túlajú aj vašimi hlavami. Al teraz som si povedala, že keďže mám už ten blog, potrebujem sa nejako odlíšiť od davu a klobúk mi prišiel vhod. Keďže v mojom mestečku nie sú nejaké super-duper butiky s klobúkmi (myslím, že žiadne :-D) musela som počkať. No hneď, ako som sa dozvedela, že ideme do KE som vedela, že si klobúk kúpim. S napätím som vchádzala do obchodov a našla som rovno 2 druhy klobúkov. Jeden bol taký retro maličký, ale keďže som nechcela byť súčasťou skupiny "sklobúkomvyzerámakohríbikholahej", kúpila som si tento a bola to perfektná voľba. (O Košiciach Vám napíšem ešte v záverečnom mesačnom príspevku.) Ak máte aj vy podobné "stavy" ako ja, kedy nemáte odvahu kúpiť si niečo extravagantné, riaďte sa podľa seba a podľa toho, čo sa páči vám, nie ostatným. ;-)

Čo sa týka outfitu bol to taký ten nástrel na slepo. S mojou fotografkou sme sa dohodli, že poobede pôjdeme fotiť outfit a mala som v pláne zvoliť úplne iný druh outfitu. Ale keď som videla, ako krásne svieti slniečko, na oblohe ani jeden mráčik musela som zvoliť niečo úplne iné, ako som mala v pláne. Nový klobúk som potrebovala tak, či tak prevetrať a k dnešnej kombinácií sa mi veľmi hodil.

Majte sa pekne.









Sako, Sukňa: Vintage / Tričko: Čínsky obchod / Topánky: Poľsko / Klobúk, Prstene: H&M / Kabelka: F&F / Hodinky: Charles Delon / Náušnice: Avon /

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena