4/11/2015

Obyčajné dni



Poznáte ten pocit, ak robíte všetko, čo je vo vašich silách a aj tak to nemá zmysel? Možno ste do niektorých vecí išli s úplným nadšením, ale zistili ste, že to bola asi najväčšia chyba v živote. Snažíte sa robiť veci tak, aby boli ľudia spokojní, no v závere zistíte, že sa každému vyhovieť nedá a aj tak bude niekto sklamaný, nahnevaný... Spravil som chybu? Možno si kladiete túto otázku s pocitom, že je už všetko stratené a veci/činy, do ktorých ste vtedy vkladali toľkú nádej sú preč. No zrazu príde niečo, čo vám vyčarí úsmev na tvári a všetká tá negatívna energia a vaše nespočetné množstvo pocitov sú preč. Presne takýto pocit mám v posledných dňoch veľmi často. Napríklad, absolútne som nečakala toľkú podporu na facebookovej stránke Dnes nosím, kde som pred týždňom poslala fotku svojho outfitu. Veľmi ma to potešilo a dodalo dávku odvahy, že veci, ktoré robím majú zmysel, aj keď som len na začiatku. Možno časom to bude úplne iné, ale zatiaľ som nadmieru spokojná.
Ďakujem!

Outfit je úplne obyčajná záležitosť vhodná hocikam a hocikedy. Čierny outfit doplnený o jeden výrazný kúsok, to sa mi páči. Keďže sa nám už (konečne) otepľuje, nebála som sa obliecť si aj kratšiu sukňu. Už sa neviem dočkať leta, kedy vytiahnem zo skrine všetky svoje letné poklady a ukážem Vám ich.

Krásnu (u nás) slnečnú sobotu. :-)







 Koženková bunda: Poľsko / Sukňa, Sveter: Terranova / Čižmičky, Prstene: H&M / Kabelka: F&F / Šál, Okuliare: New Yorker / Náušnice: Darček

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena