4/15/2015

Leather



Ahojte 

V tomto období nemám takmer žiadnu inšpiráciu. Počasie je také nijaké (raz svieti slnko, potom prší), škola je škola (tým vás zaťažovať nebudem :-D ...veď každý máme svoje problémy), teplé dni sa striedajú s chladnými a ja poriadne neviem, čo si ráno obliecť. Paradoxom je, že ak sa ráno oblečiem ako snehuliak počas dňa musím postupne väčšinu vrstiev dávať do tašky. Ale ak si cez seba len prehodím tenučkú bundičku začne fúkať vietor, poprípade pršať a ja si idem ako letný blázon s okuliarmi na očiach... ale to asi všetci poznáte. :-D

Pred nejakým časom by som povedala, že kožené kúsky spolu nikdy nezladím, no opak je zvyčajne pravdou, čo môžete vidieť aj na mojom outfite. Koženku ste už mohli vidieť v predošlom príspevku a asi ju ešte veľmi často uvidíte, ale ja ju milujem. Je to úplne mega kúsok hodiaci sa ku všetkému, či už k elegantným šatám, alebo k niečomu "metalovému". Kombinácie fariem mám veľmi rada, no nikdy som neskúšala kombináciu modrej s červenou a zistila som, že sa mi to celkom páči a budem ju používať častejšie. Kožené kraťasy som hľadala veľmi dlho, kým som ich túto zimu nenašla v Košickom Auparku. Mimochodom do Košíc sa spolu so spolužiakmi chystáme aj v piatok do divadla a na nákupy, tak sa už veľmi teším! (Hlavne na nákupy :-D)







Koženková bunda, Kabelka, Topánky, Silonky: Poľsko / Kraťasy: H&M / Sveter: Terranova / Šál, Okuliare: New Yorker / Opasok: C&A / Náušnice: Orsay

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena