3/29/2015

Vitajte na mojom blogu! :-)



Po veľmi dlhom uvažovaní a pohrávaní sa s myšlienkou založiť si blog som sa konečne rozhodla zapojiť sa medzi XY perfektných, krásnych a hlavne inšpiratívnych slovenských blogerov. Už necelý rok sa mi táto myšlienka túlala hlavou a tak som si povedala, že to vyskúšam. Možno sa pýtate, prečo práve blog? Veľmi  rada sa inšpirujem (hlavne slovenskými, ale aj zahraničnými blogermi) a teraz by som to chcela trošku otočiť a inšpirovať niekoho ja.

Teraz v skratke, čosi o mne. Moje meno je Bianka Guzyová a som študentkou 3. ročníka Gymnázia bl. matky Terezy vo Svidníku. Narodila som sa v malom mestečku Svidník, kde som strávila celý svoj doterajší život. Som obyčajné 17 ročné dievča s dlhými čokoládovými vlasmi, veľkými snami a vášňou pred módu, hudbu a jedenie. Už 10 rokov hrám na perfektnom nástroji menom gitara. Milujem Boha, leto, šaty, smiech, eleganciu, nakupovanie, sukne, čokoládu, gitaru, lodičky, dolly sukničky (aj keď ZATIAĽ žiadnu nemám :-D), varenie/pečenie, rúže, Adrianu Limu, farby, hudbu, zľavy, malé a milé detaily, svoje kamky, rodinu, zážitky, zábavu, jedlo, kvety, oblečenie, Victoria´s secret, voňavé pomády, klobúky, módne prehliadky, retro, veľké mestá, inšpirácie a dobrých ľudí. 
Som strašný detailista. Snažím sa byť stále úprimná a povedať ľuďom to, čo si myslím (a potom mám stále problém :-D), aj keď je to občas ťažké. Ak by som mala charakterizovať svoj štýl, nevedela by som to. Je mnoho faktorov, ktoré ma ovplyvňujú. Raz mám chuť sa vyobliekať a pôsobiť ako dokonale upravená slečna, no inokedy mi je úplne jedno, čo na seba hodím.

Ešte nemám ucelenú predstavu, ako by mal blog vyzerať (či už vizuálne, alebo o čom budem písať) ale gro blogu bude móda a moje outfit posty. Občas prispejem aj nejakým zážitkovým postom, cestovaním, recenziami, mojimi kulinárskymi kreáciami a ďalej sa nechajte prekvapiť.

Zatiaľ ma nájdete na instagrame @biankaguzyova, prípadne všetky vaše otázky zodpoviem na biankaguzyova@gmail.com

Dúfam, že tu budete chodiť radi a že vás moje nápady inšpirujú.


Faith. Love. Fashion. 
Bianka



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena